Opportunities (Dutch)

Zakelijke & algemene coördinatie

 

Zakelijke & algemene coördinatie

Heb je zin om deel uit te maken van een kleine en gepassioneerde organisatie? Wil je samen met vier artiesten met diverse kunstenaarspraktijken nieuwe netwerken en nieuwe vormen van werken ontdekken? Heb je zin om samen de koers te bepalen van een organisatie die probeert verandering te brengen in ons kunstenlandschap?

 


over ons

ROBIN vzw is een artist-run collectief met Brussel als uitvalsbasis en België, Europa en de wereld als horizon. ROBIN wordt bezield door kunstenaars-onderzoekers Thomas Bellinck, Saddie Choua, Ahilan Ratnamohan en Sara Oklobdzija. ROBIN vzw staat voor een maatschappelijk geëngageerde artistieke praktijk waarin het ontdekken van nieuwe kunst- en expressievormen, nieuwe gemeenschappen en nieuwe stemmen centraal staat. Onze kunstenaars werken autonoom maar komen samen onder het dak van ROBIN om kennis en ervaringen te delen. ROBIN ondersteunt hen daarbij in alle mogelijke aspecten van het productieproces.

 

www.robinbrussels.be

over de functie

Als zakelijk-algemene coördinator.rice (M/V/X) bepaal en realiseer je mee het financiële (80%) en algemene (20%) beleid binnen de organisatie, ben je verantwoordelijk voor HR en personeelsadministratie, beheer je de dagelijkse administratie en ondersteun je het strategische werk.

ALGEMEEN BELEID

  • Je maakt samen met de kunstenaars deel uit van het dagelijks bestuur; samen ontwikkelen we een duidelijke, coherente visie en beleid. Jij zorgt voor de vertaling ervan naar de praktijk.

 

FINANCIEEL BELEID

  • In overleg met de artistiek-algemene coördinatie sta je in voor de opmaak en de opvolging van de jaarbegrotingen en jaarbudgetten, financiële afrekeningen en de financiële afwerking van de productiebudgetten.

  • Je volgt deadlines op, bezorgt alle relevante informatie en documentatie aan de boekhouder, revisor en andere controlerende instanties.

 

HR EN PERSONEELSADMINISTRATIE

  • Samen met de artistiek-algemene coördinatie teken je het HR-beleid uit.

  • Je maakt en volgt de personeelsadministratie op.

 

STRATEGISCH

  • Je schrijft mee aan de subsidiedossiers, jaarverslagen en evaluaties.

  • Je zet in op bijkomende financiering (subsidies, fondsen, sponsoring).

  • Je werkt nauw samen met de artistiek-algemene coördinatie, bouwt mee aan de toekomst van ROBIN en rapporteert aan het bestuursorgaan.

 

profiel kandidaat

  • Je bent geboeid door de artistieke praktijk en wil die van binnenuit leren kennen.

  • Je bent leergierig en nieuwsgierig.

  • Je hebt zakelijk inzicht en de nodige ervaring in dossieropmaak.

  • Je werkt nauwkeurig, efficiënt en oplossingsgericht.

  • Je kent de zakelijke beleidsdomeinen rond kunst, cultuur en participatie of je kan je er op korte termijn in inwerken.

  • Je weet een inhoudelijke en dagelijkse werking te vertalen naar een zakelijke strategie.

  • Je bent stressbestendig en gaat gemotiveerd aan de slag.

  • Je werkt zelfstandig, bent flexibel en neemt initiatief.

  • Je spreekt en schrijft vlot (C1) NL en EN/FR.

 

*** ROBIN werft aan op basis van talent en competenties, ongeacht leeftijd, handicap, genderidentiteit, seksuele oriëntatie, etnische afkomst, nationaliteit… ***

PLUSPUNTEN

  • Je hebt reeds werkervaring in een gelijkaardige functie.

  • Je bent meertalig.

  • Je bent in het bezit van een rijbewijs B (of andere).

  • Je woont in Brussel.

 

aanbod

  • Een voltijds contract van onbepaalde duur, 38u per week.

  • Een vergoeding volgens de barema's van Paritair Comité 304, loonbarema A.

  • Een aantrekkelijke en afwisselende werkomgeving binnen een klein team, met veel ruimte voor eigen visie en inbreng.

  • De mogelijkheid om opleidingen te volgen (persoonlijke vaardigheden en werkgerelateerd).

  • 75% Terugbetaling woon-werkverkeer met openbaar vervoer of fietsvergoeding.

 

wijze van solliciteren

Stuur je motivatiebrief met CV voor 10/10/22 naar sandra@robinbrussels.org. Geselecteerde kandidaten krijgen een uitnodiging voor een gesprek dat plaatsvindt in de week van 17/10/22. Indienstelling is onderling te bepalen - ten vroegste op 01/11/22, ten laatste op 01/01/23.